HTML

mylife-myhope

Friss topikok

Címkék

Archívum

2013. január 1.

2013.01.02. 17:45 aniko66

Elektronikus naplót nyitottam, hogy - reményeim szerint, azaz myhope - esténként leírjam minden nap, az aznapi benyomásaimat, gondolataimat, érzéseimet. Lehet, hogy csak lelki-szemetesláda lesz, de szeretném, ha előbb-utóbb inkább valamiféle dicsőségfal lenne.

Tegnap egy kedves játékkal ki kellett választanom - pontosabban meg kellett találnom -3 szót. Amelyeket legelőször meglátok: intelligencia, kedvesség, népszerűség .... ezek jöttek ki. Ezek lesznek fontosak ebben az évben? Hát én nem bánom, "lássuk csak meg"!

Hajnalban arra ébredtem, hogy új életet kezdek: sok tanulássa, kevesebb tévézéssel, mozgással,... szóval csupa értékes dologgal szeretném a napjaimat kitölteni. Meglátogattuk az édesanyáinkat, bujékoltunk, szorítottunk Boriszért, hogy minél előbb előkerüljön, tanultam is - jogismeret vizsgára készülök - és tévéztem is. A jogtól zsong a fejem és próbálok minél többet beszorítani a memóriánba (csak jövő hétfőig megmaradjon). És elöntöttek az érzelmek is: este láttam a tévében a Kutyahideg című filmet. Kutyákról, szeretetről, gondoskodásról, felelősségről, kitartásról, megbizhatóságról szólt. Kutya és kutya, valamint ember és ember, ráadásul kutya és ember között. Végig bőgtem: jobbról-balról a két kutyámmal. És éjszaka: A nevem Sam... hát ez sem semmi film....

Holnapra a további tervek: szentírásolvasás, tanulás, beadandó dolgozó készítése egészségfejlesztésre, ottozás, zenehallgatás. Ez nem is olyan könnyű, mint elsőre látszik. És a legfontosabb: közelebb kerülni az Úrhoz!!! Ámen

angyalok.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylife-myhope.blog.hu/api/trackback/id/tr324991359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása