HTML

mylife-myhope

Friss topikok

Címkék

Archívum

Január 2.

2013.01.24. 21:47 aniko66

Jól indult a napom... arra ébredtem, hogy a Főnökömmel álmodtam. Dolgoztunk, együtt! Ugyebár napok óta imában kérem az útmutatást a jövőt illetően, lehet, hogy ez már egy jel? Majd délelőtt hallom a rádióban, hogy a kormány új magyar bank létrehozását tervezi... ez is egy jel? Na aztán, csak leültem tanulni.... de Józsi figyelmeztett, hogy intézkednem kell biztosító ügyben. A tetőn elmozdult egy cserép, csapadék meg várható a napokban... még jó, hogy eszembe jutott, hogy a Groupama biztosító évi értesítőjében szerepel egy 24 órás gyors-szervíz szolgáltatás... na egy-két telefon, tájékozódás.... summa summárum holnap délben jön a tetőfedő megigazítani a cserepet. Gyors udvar takarítás, fenyőfa lebontás, majd megint takarítás... hátha még ma jön a tetőfedő.... de nem, valóban holnap jön... tanulási kedv szépen el is szállt... hátha estére visszajön...

Papát haza hozta Józsi - most a hálószobában, a szekrény tetején várja jobb sorát... még nem tudtam megnézni közelebbről, de majd pótolom....

Bence örömére sok-sok karácsonyi dobozt fel kellett hoznia, majd megpakolva visszavinnie a szuterénba.... hiába, hétvégén már más projekt lesz: Dávid szüli- és névnapját ünnepeljük!

És még hozzá sem fogtam a beadandó dolgozatnak.... na jó, majd este elkezdtem! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylife-myhope.blog.hu/api/trackback/id/tr594992597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása