HTML

mylife-myhope

Friss topikok

Címkék

Archívum

Január 3.

2013.01.24. 21:47 aniko66

Nem telt a mai nap sem haszontalan... tetőfedők a cserepet visszatették a helyére, Józsi elintézte a mamjával a nyugdíjfolyósítós ügyeket, további átírásokat, ügyintézéseket az örökösödési tárgyalás után lehet elindítani.

Tanulni nem volt kedvem, s ezt megerősítette egyik csoporttársam megnyugtató e-mailje, nem akarnak vérengzeni a vizsgáztatóink... puffff - bár ezt vártam - a kő leesett. Az egészségfejlesztéses dolgozatomhoz még vártam egy-két kiegészítő üzit, így az időmet a konyhai takarítással töltöttem. Élelmiszerpolcokat átrendeztem, sőt mindent szelektáltam, súroltam, pucoltam.... továbbra is megmaradt a szekrényajtók külső letakarítása. Fáradtam, lemerülve beültem egy kád vízbe, előkeresni a Bölcsesség Szavának pontos helyét, s csodás üzeneteket kaptam az Úrtól. A Szentlélek kinyilatkoztatása által ismét feltöltekeztem hittel, bizalommal, hálával Mennyei Atyám iránt. Ő a legfőbb bizalmasom, segítőm... Őt szeretem a legjobban, bár nem vagyok a legjobb gyermeke.... gondoskodását, szeretetét nap mint nap megtapasztalom! :)

Az első üzenete felém:

T&Sz 104:78-80.

"íme az én akaratom az, hogy fizessétek meg minden adósságotokat. És az én akaratom az, hogy alázkodjatok meg előttem, és nyerjétel el ezt az áldást szorgalmatok, és alázatosság és a hit imája által. És amennyiben szorgalmasak és alázatosak vagytok, és gyakoroljátok a hit imáját, íme, én meglágyítom azok szívét, akiknek tartoztok, míg el nem küldöm nektek azt, ami a kimenekítésetekhez kell."

 

Én nagyon szorgalmas leszek, nagyon alázatos leszek, hitem erős Istenben, és várom a "küldeményt". Nem kaphattam volna ma nagyobb és csodásabb ígéretet - csak Ő képes erre!!!!

 

magányosan.jpg

Ámen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylife-myhope.blog.hu/api/trackback/id/tr304996980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása