HTML

mylife-myhope

Friss topikok

Címkék

Archívum

2013.01.22.

2013.01.24. 21:48 aniko66

Régen nem írtam... pedig mennyi minden történt:

Sikerültek a vizsgáim - csupa 4-es és 5-ös... nagyon meg vagyok elégedve magammal.

Apósom búcsúztató szertartásán is túl vagyunk, jó volt együtt látni sok régen nem látott ismerőst, rokont. Az ebéd is jól sikerült, legalábbis az előzetes elvárásaim alapján... Nem rossz hely, csak még lelke nincs....

Álláskeresésem még folyik, hol kétségbe esem és elszomorodom, hol pedig a letargia, a minden mindegy érzés kap el...

.... úgy tűnik, félnek a toptitkárnőket alkalmazni

.... sajnos több jelentkezéstől foszt meg az a fránya angol... b....meg! Minden nap elhatározom, hogy ismét előveszem és foglalkozom egy kicsit vele... de holnap tényleg... jól jönne most valami kitről jövő noszogatás.. UUUUUUUUUUUraaaaaam!

.... elhatároztam, hogy az évek óta félkész kézimunkákat idén befejezem, lehetőleg nem kezdek újba... Egy minit már be is fejejztem, most a padon olvasó nő van soron... jó kis tavaszi-nyári hangulatot áraszt...

... a szeminárium kapcsán folytatom az Újszövetség olvasását, újra felfedezem, jó érzés... együtt tanulok a gyerekekkel, s figyelem az Úr munkálkodását a lelkemben.....

... és itt a fogászat is .... csütörtökre időpontom van.... félek és pénzem sincs.... jajjjjjjjj!

De érzem, hogy minden meg fog oldódni, csak a tudatlanságom zavar, jobban szeretem előre látni a jövőmet konkrétan, s szeretem, ha többet tervezhetem, alakíthatom... és most nem vagyok igazán türelmes, hiszen olyan sok mindenben valóban tervezem, alakítom (az itthoni feladataimat is szépen sorban kipipálhatom....)

Hálás vagyok az Úr áldásaiért, hálás vagyok a támogatásááért, a bizonyságáért, az útmutatásáért, mi lenne velem, ha Ő nem lenne nekem????!!!!! :)))))

AzÚrujja.jpg

De jó, hogy vagy nekem! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylife-myhope.blog.hu/api/trackback/id/tr265036914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása