HTML

mylife-myhope

Friss topikok

Címkék

Archívum

Véletlenek márpedig nincsenek 2013.01.24.

2013.01.24. 22:04 aniko66

Amikor az emberlánya már reggel torokfájásra ébred, biztos lehet benne, hogy nem úgy fog alakulni a napja, ahogy az tervezve volt. Először is le kellett mondanom a fogorvost... na jó, ennek végül is örültem, úúúúúútálok fogorvoshoz menni, tudva azt, hogy egy több menetes meccs előtt állok. De hát fájós, beteg torokkal még sem ildomos. A recepciós nagyon készséges volt, így nagyobb lelkiismeretfurdalás nélkül néztem a nap elébe...

Aztán a torokfájás egyre cudarabb lett, következetett az sms írás: le kellett mondanom a délutáni szemináriumi tanítást is - pedig jó kis videókkal, szentírásokkal készültem... de így gyerekek közé sem ildomos menni.

Gyors ebéd készítés, bekuckózás, hímzés... torokfájás, rossz közérzet maradt... kisgyermek megsajnált és egy kicsi segítséggel sütött a beteg anyjának egy izralei sütit... fiiiiiinom volt, jól esett, hogy készséges volt irányomban.

 

lányhóban.jpg

Egy jó forró fürdő majd segít - gondoltam - zsupsz bele a kád vízbe... de jaj, nem hoztam olvasnivalót. Józsi hozott nekem egy Liahónát - de jól is tette..... három beszéd, ami nekem szólt, ami hozzám szólt...

Az első a tanításról a tanulásról és egy remek tankönyvről szólt. De: Vasárnap a gyűlések után rám akartak "tukmálni" egy szuper kézikönyvet (Tanítás, nincs nagyobb elhívás), de le akartam mondani róla - hisz van már nekem ilyen, hadd maradjon másnak is belőle -, míg végül győzött az erőszak: egy jobb, bővítettebb kiadást kaptam kézhez. Hát nem kell máskor szabadkozni, ha valami jót kínálnak feléd - már korábban el kellett volna olvasnom azt a beszédet, hogy már türelmtlenül vártam volna a könyvet.

Aztán az Próféta beszéde az áldásokról.... ó de jó kis bizonyság ez az imáimra!!!

És ismét biztatást kaptam a szentírások olvasásának fontosságára.... jó tudom, hogy ezt már tudom..... de aztán sokszor elmarad... talán majd máshogy lesz.... legalábbis égetőbb lesz a vágyam utána.... ez biztos!

A szombati születésnapi vacsorára még nincs ötlet, de jött a megvilágosodás azzal a nagy képpel kapcsolatban amit éppen hímzek: anyu fogja megkapni szülinapjára. Örülni fog neki, ott jó helyen lesz! Hurrrrrá! Nem dolgozok hiába! Mert az imáinkra mindig jön válasz, csak vegyük észre! :))))

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mylife-myhope.blog.hu/api/trackback/id/tr905042077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jennifer miller 2013.01.30. 17:06:14

Melyik fogorvoshoz jársz? Én ezen az oldalon: legjobbfogorvosok.com találtam egy jó kis fogászati rendelőt, de ha Te jobbat ajánlasz, akkor megfogadom... :)
süti beállítások módosítása